Thursday, August 6, 2009

Cabaran Konsert... Ada cadangan, silakan....

Alhamdulillah.. Akhirnya aku diberi kesempatan oleh Allah untuk meng'update' blogku ini. Dah seminggu lebih nampaknya tak update. Aku tak tahu apa yang aku nak ceritakan dalam blogku pada kali ini. Mungkin tentang cerita I-Quest, takpun pasal Ihya Ramadan... Atau mungkin sesekali berbicara pasal MRC. Entahlah. Aku tak tahu nak berkongsi tentang apa.
Mungkin cerita pasal I-Quest boleh dikongsikan kot. Mana la tau ada sahabat2 yang nak berkongsi idea berkenaan peranan dan tanggungjawabku. Peringkat awal kerjaku sebagai PIC konsert kali ini ku rasakan cukup mencabar. Masakan aku mana pernah nak organize concert. Diberikan tanggungjawab seperti ini pula. Namun, aku masih ingat ayah dan ummi pernah berpesan... Pegang sesuatu tanggungjawab ibarat amanah dan cabaran yang perlu dipikul. Insyaallah, berkat doa ayah, ummi dan semua...aku harap persiapan dan perjalanan konsert dapat berjalan lancar. Jangan takut dengan cabaran... Kata2 seseorang pernah terngiang2 di telingaku.
Sehingga ke saat aku menulis entry ini, committee concert masih tidak membuat keputusan berkenaan artis yang akan mengadakan persembahan pada malam konsert nanti. Dan kami masih belum meikirkan nama untuk konsert ini. Insyaallah, malam nanti aku akan membentangkan hasil survey PR concert berkenaan senarai artis dan bayaran yang diminta mereka. Doakan yang terbaik. Cadangan dari semua amat dialu2kan.

1 comment: