Sunday, December 5, 2010

Catatan travelog cuti: Hatyai 1 (Just intro dulu)

Dah lama aku tinggalkan blog ini. Merehatkan minda sementara untuk membina diri menghadapi sebuah kenyataan. Kejutan demi kejutan berlaku dalam kehidupan ini.

............................................

Izinkan aku untuk membuka kembali blog ini dengan catatn permusafiran ketika cutiku tempoh hari. Catatan sebuah permusafiran di bumi Hat Yai.... Memang membawa seribu erti. Alhamdulillah, banyak sangat peristiwa yang bermakna. Peristiwa yang mengajar variasi budaya, bahasa dan etnik namun ianya tetap diikat dengan ikatan akidah yang satu. Terasa sekali untuk berkongsi pengalaman dengan sahabat-sahabat di kampus. Berbintang-bintang aku berikan untuk program ini. Pengalaman menjadi peserta, aku sememangnya kagum dengan segenap sisi program ini.

Perfect....
Mantap....
Kagum sangat2...

Izinkan perkongsian ini dibuat hari ke hari. Kenapa??? Sebab tiada hari yang dilalui tidak best...
Bila Kak Wai (Tulang belakang program a.k.a PC) bertanya aku dan hafiz (Sorang lagi PC) macam mana overall program ini... Hafiz cakap, kalau bagi 2 thumbs up pun tak cukup lagi...
Aku pulak cakap, serius Kak Wai... Sangat2 Best......


Bersambung......

No comments:

Post a Comment