Tuesday, October 27, 2009

Seminggu yang BERLALU...

Seminggu yang berlalu......
Alhamdulillah... Dapat jugak meng'update' blog kali ini..
Aku kini boleh menarik nafas lega. Mana taknya, kejayaan menyiapkan 2 lab report NSA dan 1 assignment presentation UNGS seolah2 menyempurnakan jawapan dalam final exam. Padan jugak la dengan muka aku, sape suruh asyik tangguhkan kerja.. Xpe2, jadilan pengajaran...

Aku juga bersyukur kepada Allah kerana akhirnya aku dapat menyempurnakan tugas2 dan amanah2 yang diberikan untukku semasa I-Quest 2009. Malam Cahaya Insani dapat dilangsungkan jugak akhirnya walaupun aku sendiri seolah tidak percaya yang aku memimpin sebuah pasukan konsert. Dalam hidupku ini, hanya 3 kali aku pernah pergi ke konsert. Itu pun, sebab menemani adikku yang teringin menonton konsert UNIC dan Mawi. Aku pasti tidak dapat melupakan kerjasama yang sangat2 MANTAP dari semua committee. KORANG MEMANG BEST.....
Kat sini, aku menghulurkan JUTAAN PENGHARGAAN kat semua committee konsert yang telah bertungkus lumus bersama2 denganku dalam menghasilkan satu usaha yang paling mantap. Aku yakin, tanpa korang semua aku takk kan mampu menerajui pasukan ini dengan sempurna. Soal berjaya atau tidak, kita tidak perlu persoalkan.. Yang penting, aku enjoy bersama2 korang.. Semoga ikatan UKHUWAH & MAHABBAH yang terjalin antara kita akan kekal selama2nya.. Insyaallah.
Buat committee semua...
Adibah, kamu memang assistant yang sgt2 supportive. Terima kasih byk2..
Kak Fiki, akak memang sgt2 rajin, harap x tertekan dengan saya k..
Mar, Financial controller yang sgt2 komited.. Maaf kalau kadang2 saya kerap mintak awak update bajet..
Kak Huda & Luqman.. Terima kasih & tahniah atas kreativiti anda berdua dalam coordinate program..
Che Mud, Kimah, Nuha & Aiman.. Korang semua memang sgt2 rajin bekerja.. Ke sana ke sini.. Diriku kagum dengan korang..
Naim, Dayah & Zati.. Thanks atas promo yang aktif dan cantik.. Alhamdulillah, ramai yg datang konsert tu..
Farhana & Shasha.. Diriku bagi tabik spring kat korang.. Sponsorship mmg proaktif..
Saiful, Athiah & Farahah.. Tak pernah keje sekali nga korang sebelum ni.. Tapi korang mmng dah buktikan yang terbaik utk special task..
Azizah & Amir.. Tak tahu nak ucapkan ape kat korang.. Tapi diriku bangga komuniti konsert ada PR sehebat korang..
TERIMA KASIH SANGAT2.......
MAAFKAN KESALAHAN & KEKASARAN YANG KU LAKUKAN...

No comments:

Post a Comment